مزایای سیستم ضبط مکالمات تلفنی

ضبط تلفن ثابت ساتل چگونه به کسب و کارمان کمک می‌کند؟


تقریبا همه شرکت ها و کسب و کارهایی که با مشتریان خود از طریق تلفن ارتباط دارند، به دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت نیاز دارند. ضبط مکالمات تلفنی ساتل برای این گونه شرکت ها و سازمان ها کاربردها و مزایای بسیاری دارد.
تماس تلفنی راهی موثر و کارا در ارائه ی خدمات بهتر در سفارش خرید محصولات است، این ارتباط تلفنی هرچه با مدیریت بهتری پیش رود و کنترل شود، تاثیر بسیار بهتری بر نتیجه و سود کسب و کارمان دارد. یک مکالمه تلفنی زمانی موفق است که مشتری مداری و سود شرکت را با هم فراهم کند، اینجاست که ضبط مکالمات ساتل برای کمک به مدیر می‌آید.
استفاده از دستگاه ضبط مکالمات تلفنی ساتل مدتهاست که به کمک مدیران آمده و تجربه نشان داده که اهمیتش از آنچه تصور داشتیم فراتر است. اکنون برای شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و آنلاین یک ابزار ضروری و مورد نیاز محسوب می‌شود. آمار تماس های از دست رفته، پخش دوباره ی مکالمات مهم و بهبود ارتباطات با مشتریان از جمله مواردی هستند که دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ساتل می‌تواند برای ما فراهم کند. برای درک بهتر کارایی ضبط مکالمات تلفنی در مشاغل و کسب و کارها را بررسی کنیم:

امکانات فوق العاده ی ضبط مکالمات تلفنی ساتل برای شرکتها و کسب و کار کوچک وانلاین:

1- بررسی نحوه ی عملکرد کارمندان و دریافت بازخورد از نحوه پاسخگویی و انجام وظایف آنها از مهمترین و اصلی ترین امکاناتی هست که دستگاه ضبط مکالمات برای شما فراهم می‌کند. به کمک این دستگاه به راحتی می‌توانید کیفیت پاسخگویی اپراتورها به تماس های مشتریان را نظارت کرده، نقاط ضعف و قوت آنها را دریافت، بازدهی را سنجید، الگوی مناسب پاسخگویی را یاد داد و اینگونه کیفیت پاسخگویی و رضایت مشتریان را بالا برد.
2- شنود همزمان مکالمات در بسیاری از موارد به کمک مدیران آمده، ممکن است که مکالمه بسیار مهمی در شرکت در حال انجام باشد. ما به عنوان مدیر با وجود دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خود می‌توانیم به صورت زنده به صحبت های رد و بدل شده گوش دهیم و در صورت وقوع یک اشتباه در آن لحظه اقدامات لازم را انجام دهیم.
3- داشتن یک آمار دقیق از تماسهای انجام شده جهت تحلیل بهره وری در پایان ماه، از مهمترین دیتاهایی است که به هر شرکتی کمک می‌کند وضعیتش را در آن ماه بسنجد.
4- نرم افزار ضبط مکالمات تلفن ساتل که با هدف بهبود کیفیت تماس ها طراحی شده ، کلیه آمار تماس ها را نیز مانند تعداد و شماره تماس های از دست رفته، مدت زمان و غیره را دقیق ضبط و ثبت می‌کند. این آمار، اطلاعات و نمودارها برای مدیران و کارشناسان تحلیل داده بسیار مفید است و به ارزیابی موقعیت بسیار کمک می‌کند.
از مزایای ضبط مکالمات تلفنی می‌توان به رفع مشکلات یا نزاع احتمالی بین کارمندان و مشتریان اشاره کرد. به طوری که در صورت شکایت مشتری از مسئول یا اپراتور مربوطه در باب پاسخگویی درست یا رعایت نکردن اصل احترام به مشتری، مدیر، با بازشنود مکالمه از آرشیو مکالمات می‌تواند به بهترین شیوه شرایط را مدیریت کند و تذکرات لازم را به کارمند یا اپراتور مربوطه بدهد تا از اتفاقات بعدی این چنینی که به حیطه مشتری مداری یک سازمان آسیب می‌زند؛ جلوگیری شود.
هنگامی که مشتری و کارمندان از ضبط مکالمه آگاهی داشته باشند ؛ دو امکان فوق العاده پیش می‌آید . نخست این که مشتری احساس امنیت خاطر پیدا می‌کند که با یک تیم حرفه ای طرف هست و مکالمه ایشان ثبت و قابل پیگیری است. دوم اینکه اپراتورها سعی می‌کنند ارتباط آگاهانه و حرفه‌ای تری با مشتری برقرار کنند و از تماس های بی‌مورد می‌پرهیزند.