سامانه جـامع گـويـای شرکت ساتل

Computer Telephony System Integrated

سيستم تلفن گويا ساتل به مراتب سيستمی فراتر از يک ماشين پاسخگوی ساده مي باشد. اين سيستم خود از ماژول هايی پيشرفته و کارآمد تشکيل شده است که به آن توانايی های منحصر به فردی به منظور جوابگويی و رفع نياز های سازمانها و شرکتهای متوسط و بزرگ داده است. اين سيستم با بهره گيری از سيستم شی گرا(object oriented) و ايجاد منوهای کارآمد و موثر، اين اجازه را به کاربر ميدهد تا بدون نياز به دانستن و نوشتن هيچ گونه زبان برنامه نويسی و دستور نوشتاری، سيستم را متناسب با نياز خود برنامه ريزی نمايد. اين سيستم در ساده ترين حالت ممکن و تنها با نصب نرم افزار و واسط سخت افزاری آن به مانند يک سيستم پاسخگوی تلفنی بسيار حرفه ای عمل مينمايد و با داشتن قابليت برنامه ريزی زمانی، طی ساعات برنامه ريزی شده مخاطبين را به داخلی ها و يا قسمتهای مورد نظرشان ارتباط ميدهد و در صورت عدم پاسخگویی داخلی ها پيغام مخاطبين را ضبط نموده و با توجه به برنامه ريزی صورت گرفته توسط صاحب صندوق، اين امکان را به وی مي دهد تا که از طريق تماس تلفنی با سيستم و وارد نمودن رمز دسترسی به پيغام های خود گوش نمايد، و یا اينکه سيستم به صورت خودکار اقدام نمايد و پيغام های ضبط شده را از طريق ارسال به E-mail ، آدرس اينترنتی، شاخه ای بروی شبکه و يا تماس با شماره تلفن صاحب صندوق به وی برساند. سيستم تلفن گويا با توجه به قابليت ها و تواناييهای بسيار پيشرفته اش در جهت سهولت و سرعت برقراری ارتباط، کاهش ترافيک خطوط تلفنی، کاهش حجم کاری اپراتور انسانی و نيز صرفه جويی در وقت کاربران و مخاطبين، راه حلی نوين و موثر برای سازمانها و شرکتها مي باشد.

کاربردهای سيستم گويا ساتل:

  • اپراتور اتوماتيک
  • صـندوق صـوتی
  • اطلاع رسانی گويا
  • پرسـش و پاسـخ
  • تماس گیر خودکار
  • ثــبـت سفـارش
  • انتقادات و پيشنهادات
 
 


چنانچه قصد خرید دستگاه ضبط مکالمات تلفنی را دارید حتما مقاله ضبط مکالمات تلفن ثابت را مطالعه نمایید .


سيستم اپراتور اتوماتيک ساتل


اين سيستم به مانند يک پل ارتباطی بين تماس گيرنده و مخاطب عمل مي نمايد و با انتقال مکالمه به داخلی و يا قسمت مربوطه، سهولت و سرعت ارتباط دهی را فراهم مي سازد. اين سيستم به محض ورود تماس تلفنی، با برداشتن گوشی و راهنمايی تماس گيرنده، ارتباط او را با قسمت مربوطه فراهم می نمايد که اين امر نقش بسزايی در کاهش ترافيک خطوط تلفنی و حجم کاری اپراتور انسانی ايفا مي کند.

امکانات:

  • شناسايی تماس گيرنده
  • شماره گيری اتوماتیک
  • معرفی مخاطب
  • انتقال مکالمات
  • صندوق صوتی

سيستم صندوق صوتی ساتل


از ديگر ماژول های بسيار کارآمد سيستم تلفن گويا، صندوق صوتی ميباشد. سيستم صندوق صوتی اين امکان را برای تماس گيرندگان فراهم مي سازد تا در تمام ساعات شبانه روز قادر به درج پيغام برای شخص يا قسمت مورد نظرشان باشند. با توجه به احتمال عدم امکان برقراری ارتباط تماس گيرنده با داخلی يا قسمت مورد نظرش، از اينرو به منظور صرفه جويی در هزينه و وقت، تماس گيرنده مي تواند برای مخاطب مورد نظر در صندوق صوتی وی پيغام درج نمايد. از طرفی برای صاحب صندوق نيز امکانات مختلفی بمنظور دسترسی به پيغام های درج شده توسط سيستم فراهم شده است.

امکانات:

  • قابليت ايجاد صندوق صوتی به تعداد نامحدود.
  • قابليت دسترسی صاحب صندوق به پيغامها از طريق تماس تلفنی.
  • قابليت اعلام تاريخ و زمان درج پيغام به صاحب صندوق.
  • قابليت تعيين زمان و خط تلفن بمنظور ارسال پيغام.
  • قابليت تغيير پيام خوش آمد گويی توسط صاحب صندوق.
  • قابليت ارسال پيغام دريافتی از طرق مختلف برای صاحب صندوق (پست الکترونيکی، آدرس اينترنتی، شبکه و يا تماس تلفنی با سيستم).
  • قابليت پخش بوق درج پيغام جديد در صندوق

سيستم اطلاع رسانی گويا ساتل


عموما” در هر سازمان يا شرکتي حجم قابل ملاحظه ای از تماس های (حضوری يا تلفنی) مخاطبين بمنظور دريافت اطلاعاتی ميباشد که از قبل برای سازمان تعريف شده و مشخصميباشند. از اينرو با قرار دادن اين اطلاعات در بانک اطلاعاتی سيستم اين امکان را ميتوان در اختيار مخاطبين قرارداد تا تنها با يک تماس تلفنی و راهنمايی سيستم به اطلاعات مورد نظرشان در مدت زمان کوتاهی و بدون نياز به مراجعه فيزيکی دست يابند.

امکانات:

  • قابليت ايجاد بانک اطلاعاتی برای سيستم.
  • قابليت دسترسی و اتصال به بانک های اطلاعاتی مختلف (SQL, Access, …).
  • قابليت برنامه ريزی سيستم متناسب با نياز در خواستی.
  • انعطاف بسيار بالای سيستم برای پياده سازی سناريوهای مختلف.
  • عدم وجود محدوديت در ايجاد ساختار و سناريوهای پيچيده.
  • قابليت ارائه گزارش دياگرامی و نوشتاری به کاربر به منظور بررسی و مرور سناريوی طراحی شده.

سيستم پرسش و پاسخ ساتل


امروزه با توجه به وجود رابطه تعاملی بين سازمانها و مخاطبين آنها، همواره نياز به يک سيستم بعنوان پل ارتباطی مسئولين و مخاطبين امری اجتناب نا پذير مي باشد. اين سيستم سوالات، انتقادات و پيشنهادات مخاطبين را دريافت و آنرا در صندوق صوتی ضبط نموده و متعاقبا با اعلام يک شماره پيگيری به مخاطب، در اسرع وقت آنرا را به مسئول مربوطه ارجاع ميدهد. مسئول مربوطه نيز با دريافت پيغام و پاسخگويی و درج آن در صندوق صوتی مربوطه، اين امکان را به مخاطب ميدهد تا با تماس مجدد و وارد نمودن شماره پيگيری، پاسخ خود را بدون نياز به مراجعه حضوری دريافت نمايد.

سيستم تماس گیر خودکار ساتل


اين سيستم قادر مي باشد بصورت خودکار به ليستي از مشتريان تماس گرفته و پيغام مورد نظر را پخش نمايد و در صورت لزوم مشتري امکان وصل شدن به اپراتور را برای دريافت اطلاعات بيشتر دارا مي باشد.

امکانات:

  • بازاریابی تلفنی.
  • امکان نظر سنجی تلفنی.
  • امکان ورود سریع لیست شماره ها از فایل EXCEL.
  • امکان تماس همزمان با چند خط.
  • ارسال پیامهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی.
  • برقراری تماس جهت تایید اطلاعات مشتریان.
  • تعیین برنامه زمانبندی جهت تماس.
  • تعیین تعداد سعی در تماس مجدد.
  • امکان تماس به خطوط ثابت و همچنین موبایل.
  • ارائه گزارشات مختلف شامل لیست تماسهای گرفته شده ، لیست مشغولی ، لیست تماسهای جواب داده نشده در بازه های زمانی مختلف.

 
 

سيستم اپراتور اتوماتيک ساتل


اين سيستم به مانند يک پل ارتباطی بين تماس گيرنده و مخاطب عمل مي نمايد و با انتقال مکالمه به داخلی و يا قسمت مربوطه، سهولت و سرعت ارتباط دهی را فراهم مي سازد. اين سيستم به محض ورود تماس تلفنی، با برداشتن گوشی و راهنمايی تماس گيرنده، ارتباط او را با قسمت مربوطه فراهم می نمايد که اين امر نقش بسزايی در کاهش ترافيک خطوط تلفنی و حجم کاری اپراتور انسانی ايفا مي کند.

امکانات:

  • شناسايی تماس گيرنده
  • شماره گيری اتوماتیک
  • معرفی مخاطب
  • انتقال مکالمات
  • صندوق صوتی

سيستم صندوق صوتی ساتل


از ديگر ماژول های بسيار کارآمد سيستم تلفن گويا، صندوق صوتی ميباشد. سيستم صندوق صوتی اين امکان را برای تماس گيرندگان فراهم مي سازد تا در تمام ساعات شبانه روز قادر به درج پيغام برای شخص يا قسمت مورد نظرشان باشند. با توجه به احتمال عدم امکان برقراری ارتباط تماس گيرنده با داخلی يا قسمت مورد نظرش، از اينرو به منظور صرفه جويی در هزينه و وقت، تماس گيرنده مي تواند برای مخاطب مورد نظر در صندوق صوتی وی پيغام درج نمايد. از طرفی برای صاحب صندوق نيز امکانات مختلفی بمنظور دسترسی به پيغام های درج شده توسط سيستم فراهم شده است.

امکانات:

  • قابليت ايجاد صندوق صوتی به تعداد نامحدود.
  • قابليت دسترسی صاحب صندوق به پيغامها از طريق تماس تلفنی.
  • قابليت اعلام تاريخ و زمان درج پيغام به صاحب صندوق.
  • قابليت تعيين زمان و خط تلفن بمنظور ارسال پيغام.
  • قابليت تغيير پيام خوش آمد گويی توسط صاحب صندوق.
  • قابليت ارسال پيغام دريافتی از طرق مختلف برای صاحب صندوق (پست الکترونيکی، آدرس اينترنتی، شبکه و يا تماس تلفنی با سيستم).
  • قابليت پخش بوق درج پيغام جديد در صندوق

سيستم اطلاع رسانی گويا ساتل


عموما” در هر سازمان يا شرکتي حجم قابل ملاحظه ای از تماس های (حضوری يا تلفنی) مخاطبين بمنظور دريافت اطلاعاتی ميباشد که از قبل برای سازمان تعريف شده و مشخصميباشند. از اينرو با قرار دادن اين اطلاعات در بانک اطلاعاتی سيستم اين امکان را ميتوان در اختيار مخاطبين قرارداد تا تنها با يک تماس تلفنی و راهنمايی سيستم به اطلاعات مورد نظرشان در مدت زمان کوتاهی و بدون نياز به مراجعه فيزيکی دست يابند.

امکانات:

  • قابليت ايجاد بانک اطلاعاتی برای سيستم.
  • قابليت دسترسی و اتصال به بانک های اطلاعاتی مختلف (SQL, Access, …).
  • قابليت برنامه ريزی سيستم متناسب با نياز در خواستی.
  • انعطاف بسيار بالای سيستم برای پياده سازی سناريوهای مختلف.
  • عدم وجود محدوديت در ايجاد ساختار و سناريوهای پيچيده.
  • قابليت ارائه گزارش دياگرامی و نوشتاری به کاربر به منظور بررسی و مرور سناريوی طراحی شده.

سيستم پرسش و پاسخ ساتل


امروزه با توجه به وجود رابطه تعاملی بين سازمانها و مخاطبين آنها، همواره نياز به يک سيستم بعنوان پل ارتباطی مسئولين و مخاطبين امری اجتناب نا پذير مي باشد. اين سيستم سوالات، انتقادات و پيشنهادات مخاطبين را دريافت و آنرا در صندوق صوتی ضبط نموده و متعاقبا با اعلام يک شماره پيگيری به مخاطب، در اسرع وقت آنرا را به مسئول مربوطه ارجاع ميدهد. مسئول مربوطه نيز با دريافت پيغام و پاسخگويی و درج آن در صندوق صوتی مربوطه، اين امکان را به مخاطب ميدهد تا با تماس مجدد و وارد نمودن شماره پيگيری، پاسخ خود را بدون نياز به مراجعه حضوری دريافت نمايد.

سيستم تماس گیر خودکار ساتل


اين سيستم قادر مي باشد بصورت خودکار به ليستي از مشتريان تماس گرفته و پيغام مورد نظر را پخش نمايد و در صورت لزوم مشتري امکان وصل شدن به اپراتور را برای دريافت اطلاعات بيشتر دارا مي باشد.

امکانات:

  • بازاریابی تلفنی.
  • امکان نظر سنجی تلفنی.
  • امکان ورود سریع لیست شماره ها از فایل EXCEL.
  • امکان تماس همزمان با چند خط.
  • ارسال پیامهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی.
  • برقراری تماس جهت تایید اطلاعات مشتریان.
  • تعیین برنامه زمانبندی جهت تماس.
  • تعیین تعداد سعی در تماس مجدد.
  • امکان تماس به خطوط ثابت و همچنین موبایل.
  • ارائه گزارشات مختلف شامل لیست تماسهای گرفته شده ، لیست مشغولی ، لیست تماسهای جواب داده نشده در بازه های زمانی مختلف.

سامانه جـامع گـويـای شرکت ساتل

Computer Telephony System Integrated

سيستم تلفن گويا ساتل به مراتب سيستمی فراتر از يک ماشين پاسخگوی ساده مي باشد. اين سيستم خود از ماژول هايی پيشرفته و کارآمد تشکيل شده است که به آن توانايی های منحصر به فردی به منظور جوابگويی و رفع نياز های سازمانها و شرکتهای متوسط و بزرگ داده است. اين سيستم با بهره گيری از سيستم شی گرا(object oriented) و ايجاد منوهای کارآمد و موثر، اين اجازه را به کاربر ميدهد تا بدون نياز به دانستن و نوشتن هيچ گونه زبان برنامه نويسی و دستور نوشتاری، سيستم را متناسب با نياز خود برنامه ريزی نمايد.

اين سيستم در ساده ترين حالت ممکن و تنها با نصب نرم افزار و واسط سخت افزاری آن به مانند يک سيستم پاسخگوی تلفنی بسيار حرفه ای عمل مينمايد و با داشتن قابليت برنامه ريزی زمانی، طی ساعات برنامه ريزی شده مخاطبين را به داخلی ها و يا قسمتهای مورد نظرشان ارتباط ميدهد و در صورت عدم پاسخگویی داخلی ها پيغام مخاطبين را ضبط نموده و با توجه به برنامه ريزی صورت گرفته توسط صاحب صندوق، اين امکان را به وی مي دهد تا که از طريق تماس تلفنی با سيستم و وارد نمودن رمز دسترسی به پيغام های خود گوش نمايد، و یا اينکه سيستم به صورت خودکار اقدام نمايد و پيغام های ضبط شده را از طريق ارسال به E-mail ، آدرس اينترنتی، شاخه ای بروی شبکه و يا تماس با شماره تلفن صاحب صندوق به وی برساند.

سيستم تلفن گويا با توجه به قابليت ها و تواناييهای بسيار پيشرفته اش در جهت سهولت و سرعت برقراری ارتباط، کاهش ترافيک خطوط تلفنی، کاهش حجم کاری اپراتور انسانی و نيز صرفه جويی در وقت کاربران و مخاطبين، راه حلی نوين و موثر برای سازمانها و شرکتها مي باشد.
justify
no-repeat;left top;;
auto

کاربردهای سيستم گويا ساتل:

اپراتور اتوماتيک

صـندوق صـوتی

اطلاع رسانی گويا

پرسـش و پاسـخ

تماس گیر خودکار

ثــبـت سفـارش

انتقادات و پيشنهادات

justify
no-repeat;left top;;
auto

Gouya1

10px
default
default
#dd9933

چنانچه قصد خرید دستگاه ضبط مکالمات تلفنی را دارید حتما مقاله ضبط مکالمات تلفن ثابت را مطالعه نمایید .

center
no-repeat;left top;;
auto

10px
default
default
#dd9933

سيستم اپراتور اتوماتيک ساتل

اين سيستم به مانند يک پل ارتباطی بين تماس گيرنده و مخاطب عمل مي نمايد و با انتقال مکالمه به داخلی و يا قسمت مربوطه، سهولت و سرعت ارتباط دهی را فراهم مي سازد. اين سيستم به محض ورود تماس تلفنی، با برداشتن گوشی و راهنمايی تماس گيرنده، ارتباط او را با قسمت مربوطه فراهم می نمايد که اين امر نقش بسزايی در کاهش ترافيک خطوط تلفنی و حجم کاری اپراتور انسانی ايفا مي کند.

امکانات:

شناسايی تماس گيرنده

شماره گيری اتوماتیک

معرفی مخاطب

انتقال مکالمات

صندوق صوتی

سيستم صندوق صوتی ساتل

از ديگر ماژول های بسيار کارآمد سيستم تلفن گويا، صندوق صوتی ميباشد. سيستم صندوق صوتی اين امکان را برای تماس گيرندگان فراهم مي سازد تا در تمام ساعات شبانه روز قادر به درج پيغام برای شخص يا قسمت مورد نظرشان باشند. با توجه به احتمال عدم امکان برقراری ارتباط تماس گيرنده با داخلی يا قسمت مورد نظرش، از اينرو به منظور صرفه جويی در هزينه و وقت، تماس گيرنده مي تواند برای مخاطب مورد نظر در صندوق صوتی وی پيغام درج نمايد. از طرفی برای صاحب صندوق نيز امکانات مختلفی بمنظور دسترسی به پيغام های درج شده توسط سيستم فراهم شده است.

امکانات:

قابليت ايجاد صندوق صوتی به تعداد نامحدود.

قابليت دسترسی صاحب صندوق به پيغامها از طريق تماس تلفنی.

قابليت اعلام تاريخ و زمان درج پيغام به صاحب صندوق.

قابليت تعيين زمان و خط تلفن بمنظور ارسال پيغام.

قابليت تغيير پيام خوش آمد گويی توسط صاحب صندوق.

قابليت ارسال پيغام دريافتی از طرق مختلف برای صاحب صندوق (پست الکترونيکی، آدرس اينترنتی، شبکه و يا تماس تلفنی با سيستم).

قابليت پخش بوق درج پيغام جديد در صندوق

سيستم اطلاع رسانی گويا ساتل

عموما” در هر سازمان يا شرکتي حجم قابل ملاحظه ای از تماس های (حضوری يا تلفنی) مخاطبين بمنظور دريافت اطلاعاتی ميباشد که از قبل برای سازمان تعريف شده و مشخصميباشند. از اينرو با قرار دادن اين اطلاعات در بانک اطلاعاتی سيستم اين امکان را ميتوان در اختيار مخاطبين قرارداد تا تنها با يک تماس تلفنی و راهنمايی سيستم به اطلاعات مورد نظرشان در مدت زمان کوتاهی و بدون نياز به مراجعه فيزيکی دست يابند.

امکانات:

قابليت ايجاد بانک اطلاعاتی برای سيستم.

قابليت دسترسی و اتصال به بانک های اطلاعاتی مختلف (SQL, Access, …).

قابليت برنامه ريزی سيستم متناسب با نياز در خواستی.

انعطاف بسيار بالای سيستم برای پياده سازی سناريوهای مختلف.

عدم وجود محدوديت در ايجاد ساختار و سناريوهای پيچيده.

قابليت ارائه گزارش دياگرامی و نوشتاری به کاربر به منظور بررسی و مرور سناريوی طراحی شده.

سيستم پرسش و پاسخ ساتل

امروزه با توجه به وجود رابطه تعاملی بين سازمانها و مخاطبين آنها، همواره نياز به يک سيستم بعنوان پل ارتباطی مسئولين و مخاطبين امری اجتناب نا پذير مي باشد. اين سيستم سوالات، انتقادات و پيشنهادات مخاطبين را دريافت و آنرا در صندوق صوتی ضبط نموده و متعاقبا با اعلام يک شماره پيگيری به مخاطب، در اسرع وقت آنرا را به مسئول مربوطه ارجاع ميدهد. مسئول مربوطه نيز با دريافت پيغام و پاسخگويی و درج آن در صندوق صوتی مربوطه، اين امکان را به مخاطب ميدهد تا با تماس مجدد و وارد نمودن شماره پيگيری، پاسخ خود را بدون نياز به مراجعه حضوری دريافت نمايد.

سيستم تماس گیر خودکار ساتل

اين سيستم قادر مي باشد بصورت خودکار به ليستي از مشتريان تماس گرفته و پيغام مورد نظر را پخش نمايد و در صورت لزوم مشتري امکان وصل شدن به اپراتور را برای دريافت اطلاعات بيشتر دارا مي باشد.

امکانات:

بازاریابی تلفنی.

امکان نظر سنجی تلفنی.

امکان ورود سریع لیست شماره ها از فایل EXCEL.

امکان تماس همزمان با چند خط.

ارسال پیامهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی.

برقراری تماس جهت تایید اطلاعات مشتریان.

تعیین برنامه زمانبندی جهت تماس.

تعیین تعداد سعی در تماس مجدد.

امکان تماس به خطوط ثابت و همچنین موبایل.

ارائه گزارشات مختلف شامل لیست تماسهای گرفته شده ، لیست مشغولی ، لیست تماسهای جواب داده نشده در بازه های زمانی مختلف.

no-repeat;left top;;
auto

Gouya-2

سيستم اپراتور اتوماتيک ساتل

اين سيستم به مانند يک پل ارتباطی بين تماس گيرنده و مخاطب عمل مي نمايد و با انتقال مکالمه به داخلی و يا قسمت مربوطه، سهولت و سرعت ارتباط دهی را فراهم مي سازد. اين سيستم به محض ورود تماس تلفنی، با برداشتن گوشی و راهنمايی تماس گيرنده، ارتباط او را با قسمت مربوطه فراهم می نمايد که اين امر نقش بسزايی در کاهش ترافيک خطوط تلفنی و حجم کاری اپراتور انسانی ايفا مي کند.

امکانات:

شناسايی تماس گيرنده

شماره گيری اتوماتیک

معرفی مخاطب

انتقال مکالمات

صندوق صوتی

سيستم صندوق صوتی ساتل

از ديگر ماژول های بسيار کارآمد سيستم تلفن گويا، صندوق صوتی ميباشد. سيستم صندوق صوتی اين امکان را برای تماس گيرندگان فراهم مي سازد تا در تمام ساعات شبانه روز قادر به درج پيغام برای شخص يا قسمت مورد نظرشان باشند. با توجه به احتمال عدم امکان برقراری ارتباط تماس گيرنده با داخلی يا قسمت مورد نظرش، از اينرو به منظور صرفه جويی در هزينه و وقت، تماس گيرنده مي تواند برای مخاطب مورد نظر در صندوق صوتی وی پيغام درج نمايد. از طرفی برای صاحب صندوق نيز امکانات مختلفی بمنظور دسترسی به پيغام های درج شده توسط سيستم فراهم شده است.

امکانات:

قابليت ايجاد صندوق صوتی به تعداد نامحدود.

قابليت دسترسی صاحب صندوق به پيغامها از طريق تماس تلفنی.

قابليت اعلام تاريخ و زمان درج پيغام به صاحب صندوق.

قابليت تعيين زمان و خط تلفن بمنظور ارسال پيغام.

قابليت تغيير پيام خوش آمد گويی توسط صاحب صندوق.

قابليت ارسال پيغام دريافتی از طرق مختلف برای صاحب صندوق (پست الکترونيکی، آدرس اينترنتی، شبکه و يا تماس تلفنی با سيستم).

قابليت پخش بوق درج پيغام جديد در صندوق

سيستم اطلاع رسانی گويا ساتل

عموما” در هر سازمان يا شرکتي حجم قابل ملاحظه ای از تماس های (حضوری يا تلفنی) مخاطبين بمنظور دريافت اطلاعاتی ميباشد که از قبل برای سازمان تعريف شده و مشخصميباشند. از اينرو با قرار دادن اين اطلاعات در بانک اطلاعاتی سيستم اين امکان را ميتوان در اختيار مخاطبين قرارداد تا تنها با يک تماس تلفنی و راهنمايی سيستم به اطلاعات مورد نظرشان در مدت زمان کوتاهی و بدون نياز به مراجعه فيزيکی دست يابند.

امکانات:

قابليت ايجاد بانک اطلاعاتی برای سيستم.

قابليت دسترسی و اتصال به بانک های اطلاعاتی مختلف (SQL, Access, …).

قابليت برنامه ريزی سيستم متناسب با نياز در خواستی.

انعطاف بسيار بالای سيستم برای پياده سازی سناريوهای مختلف.

عدم وجود محدوديت در ايجاد ساختار و سناريوهای پيچيده.

قابليت ارائه گزارش دياگرامی و نوشتاری به کاربر به منظور بررسی و مرور سناريوی طراحی شده.

سيستم پرسش و پاسخ ساتل

امروزه با توجه به وجود رابطه تعاملی بين سازمانها و مخاطبين آنها، همواره نياز به يک سيستم بعنوان پل ارتباطی مسئولين و مخاطبين امری اجتناب نا پذير مي باشد. اين سيستم سوالات، انتقادات و پيشنهادات مخاطبين را دريافت و آنرا در صندوق صوتی ضبط نموده و متعاقبا با اعلام يک شماره پيگيری به مخاطب، در اسرع وقت آنرا را به مسئول مربوطه ارجاع ميدهد. مسئول مربوطه نيز با دريافت پيغام و پاسخگويی و درج آن در صندوق صوتی مربوطه، اين امکان را به مخاطب ميدهد تا با تماس مجدد و وارد نمودن شماره پيگيری، پاسخ خود را بدون نياز به مراجعه حضوری دريافت نمايد.

سيستم تماس گیر خودکار ساتل

اين سيستم قادر مي باشد بصورت خودکار به ليستي از مشتريان تماس گرفته و پيغام مورد نظر را پخش نمايد و در صورت لزوم مشتري امکان وصل شدن به اپراتور را برای دريافت اطلاعات بيشتر دارا مي باشد.

امکانات:

بازاریابی تلفنی.

امکان نظر سنجی تلفنی.

امکان ورود سریع لیست شماره ها از فایل EXCEL.

امکان تماس همزمان با چند خط.

ارسال پیامهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی.

برقراری تماس جهت تایید اطلاعات مشتریان.

تعیین برنامه زمانبندی جهت تماس.

تعیین تعداد سعی در تماس مجدد.

امکان تماس به خطوط ثابت و همچنین موبایل.

ارائه گزارشات مختلف شامل لیست تماسهای گرفته شده ، لیست مشغولی ، لیست تماسهای جواب داده نشده در بازه های زمانی مختلف.

no-repeat;left top;;
auto