خرید دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت

سیستم ضبط مکالمات تلفن ثابت چه دستگاهی است؟

در دنیای امروز به خاطر مشغله های فراوان و ترافیک و بسیاری از عوامل بازدارنده ی دیگر ، تقریبا تمام شرکت ها و کسب و کارها ، با مشتریان خود از راه دور و از طریق تلفن و فضای مجازی ارتباط برقرار می کنند و اکثر داد و ستدها به این سمت و سو سوق داده شده است . لذا داشتن یک دستگاه ضبط مکالمات تلفنی برای تمامی شرکت ها و موسسات و سازمان ها امری لازم و ضروری به نظر می رسد . از آنجا که تماس و ارتباط تلفنی راهی بسیار موثر و کارآمد جهت ارائه خدمات بهتر در سفارش و خرید محصولات می باشد ، بنابراین هر چه با مدیریت دقیق تر و کنترل و نظارت بیشتری انجام شود قطعا تاثیر بسیار بهتری در نتیجه و سود کسب و کار خواهد داشت .
در حال حاضر دستگاه هایی که در بازار برای ضبط مکالمات تلفنی عرضه می شوند عبارتند از :
1- دستگاه هایی که مکالمات را روی RAM یا حافظه ذخیره می کنند . چنانچه حجم مکالماتی که قصد ذخیره ی آن را دارید حجم کمی دارد می توانید از این مدل دستگاه های ضبط مکالمه تلفنی استفاده کنید .
2- دستگاه هایی که مکالمات را روی کامپیوتر ضبط می کنند . اگر حجم مکالماتی که می خواهید ذخیره و نگهداری کنید زیاد است باید به فکر تهیه این نوع دستگاه ها که قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد ، باشید .
دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت به دستگاهی اتلاق می شود که از 2 خط تا 128 خط تلفن ثابت شهری را بوسیله یک کامپیوتر می تواند ضبط و ثبت نماید. این دستگاه از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است.


چه امکاناتی دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت در اختیار ما قرار می دهد ؟


نحوه ی کار دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت به گونه ای است که تمامی اطلاعات تماس مانند زمان و تاریخ و مدت زمان مکالمه ، شماره تماس مورد نظر ، تعداد و شماره تماس های از دست رفته ، کالر آی دی مشترک ، شماره داخلی پرسنل (بصورت تفکیک شده) ، تعداد زنگ و در نهایت ضبط صدای دو طرف مکالمه را در اختیار شما قرار می دهد .

همچنین نرم افزار ضبط مکالمات تلفنی این موقعیت را که بر اساس تمامی اطلاعات تماس بتوانید امکان جستجو در بین مکالمات خود را داشته و از نتیجه جستجوی خود آرشیو گیری کنید را نیز فراهم می نماید .

ایجاد احساس امنیت در مشتری با علم بر اینکه مکالمه ی او ثبت و قابل پیگیری می باشد .

چه مزایایی دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت دارد ؟

  • یکی از مزایای این دستگاه تحت وب بودن آن می باشد که با این امکان شما می توانید از راه دور مکالمات محل کار خود را کنترل نمایید.
  • دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت نیاز به برق جدا نداشته و از طریق پورت USB به کامپیوتر شما متصل می گردد.
  • کاربر می تواند بدون داشتن تخصص و تجربه قبلی به راحتی و سهولت این سیستم ضبط مکالمات تلفنی را نصب و راه اندازی نماید .
  • شما با استفاده از این سیستم Voice Recorder می توانید همزمان در تلفن های آنالوگ و دیجیتالی پخش همزمان داشته باشید .
  • کمک به رفع مشکلات یا نزاع احتمالی بین کارمندان و مشتریان از دیگر مزایای این دستگاه می باشد . به این ترتیب که چنانچه مشتری از مسئول یا اپراتور مربوطه در باب پاسخگویی درست یا رعایت نکردن اصل احترام به مشتری شکایت داشته باشد ، مدیرمی تواند با بازشنود مکالمه از آرشیو مکالمات به بهترین نحو شرایط را مدیریت کند و تذکرات لازم را به کارمند یا اپراتور مربوطه بدهد تا از اتفاقات بعدی این چنینی که به حیطه مشتری مداری یک سازمان آسیب می‌زند؛ جلوگیری به عمل آید.
  • هنگامی که مشتری و کارمندان از ضبط مکالمه آگاهی داشته باشند ؛ دو امکان فوق العاده پیش می‌آید . نخست این که مشتری احساس امنیت خاطر پیدا می‌کند که با یک تیم حرفه ای طرف هست و مکالمه ایشان ثبت و قابل پیگیری است. دوم اینکه اپراتورها سعی می‌کنند ارتباط آگاهانه و حرفه‌ای تری با مشتری برقرار کنند و از تماس های بی‌مورد می‌پرهیزند.
  • دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت این قابلیت را برای شما فراهم می کند که در صورت نیاز پس از گذشت سال ها بتوانید به مکالمات دسترسی داشته باشید .


ضبط مکالمات تلفن ثابت ساتل چگونه به کسب و کارمان کمک می‌کند؟


1- از مهمترین و اصلی ترین امکاناتی که دستگاه ضبط مکالمات برای شما فراهم می‌کند ، بررسی چگونگی عملکرد کارمندان و دریافت بازخورد از نحوه پاسخگویی و انجام وظایف آنها می باشد . به کمک این دستگاه به راحتی می‌توانید کیفیت پاسخگویی اپراتورها به تماس های مشتریان را تحت نظارت گرفت و انتقادات و پیشنهادات را دریافت کرد ، بازدهی را مورد سنجش قرار داد و در نهایت الگوی مناسب پاسخگویی را به کادر خود آموزش داد و اینگونه کیفیت پاسخگویی و رضایت مشتریان را بالا برد.
2- شنود همزمان مکالمات قابلیت بسیار مهمی است که به مدیران این امکان را می دهد که وقتی در شرکت چند مکالمه بسیار مهم در حال انجام است ، بتوانند با این دستگاه ضبط مکالمات به صورت آنلاین و زنده به تمامی صحبت های رد و بدل شده اشراف داشته باشند و اگر نیاز به دخالت و کمک بود در همان لحظه اقدام نمایند.
3- یکی از مهمترین اطلاعاتی که هر شرکتی نیاز دارد تا راندمان خود را مورد بررسی و سنجش قرار دهد ، داشتن یک گزارش کامل از تماس های انجام گرفته در شرکت جهت تحلیل و بررسی میزان راندمان و بهره وری در پایان هر ماه می باشد که این دستگاه این امکان را فراهم می نماید .
4- نرم افزار ضبط مکالمات تلفن ساتل که با هدف بهبود کیفیت تماس ها طراحی شده ، کلیه آمار تماس ها را نیز مانند تعداد و شماره تماس های از دست رفته ، مدت زمان و غیره را دقیق ضبط و ثبت می‌کند. این آمار، اطلاعات و نمودارها برای مدیران و کارشناسان تحلیل داده بسیار مفید است و به ارزیابی موقعیت کمک شایان توجهی می‌کند.
ضبط مکالمات تلفن ثابت

دانلود رایگان 4 تا از بهترین نرم افزار های ضبط مکالمات تلفنی :

در دنیای امروز که همه چیز مجازی شده و به ویژه در دوران کرونا که امکان حضوری جهت آموزش و بستن قرارداد و ... کمتر شده است. نیاز به ضبط مکالمات آموزش و اطلاعاتی احساس می شود ، آشنایی با نرم افزارهایی که امکان ضبط مکلمات تلفنی را برایمان فراهم می کند امری ضروری و با اهمیت به نظر می رسد .
در ادامه چند نمونه از بهترین برنامه های ضبط مکالمات تلفنی را اشاره می کنیم که به راحتی می توانید در صفحه نرم افزار ضبط مکالمات تلفنی به صورت رایگان با جدیدترین بروزرسانی دانلود نمایید .
  1. نرم افزار ضبط مکالمات تلفنی Satel Setup
  2. درايور سخت افزار ضبط مکالمات تلفنی Satel Driver
  3. نرم افزار کلاینت ضبط مکالمات تلفنی برای کار در محیط شبکه (سرور 3.0.4.212) Satel Client
  4. نرم افزار کلاینت ضبط مکالمات تلفنی برای کار در محیط شبکه (سرور 3.0.4.72) Satel Client



فروش انواع دستگاه های ضبط مکالمات تلفن ثابت جهت مصارف خانگی ، دفترهای کار و شرکت ها با قیمت مناسب همراه با گارانتی




انواع دستگاه های ضبط مکلمات تلفن ثابت :

  1. دو کاناله
  2. چهار کاناله
  3. هشت کاناله
  4. شانزده کاناله
  5. مخابراتی PRI
در ادامه به معرفی ویژگی ها و قابلیت ها و مزیت های هر کدام از این دستگاه ها می پردازیم :
دوکاناله


ضبط مکالمات تلفن ثابت دو کاناله

ضبط مکالمات تلفن ثابت دو کاناله ساتل




مشخصات سيستم ضبط مکالمات تلفن ثابت

Voice Recorder System

قابليت ها:

  • نرم افزار تحت وب جهت کنترل از راه دور توسط کامپیوتر یا موبایل.
  • دارای نرم افزار ارتباط با مشتری جهت پیگیری امور مشتریان (CRM).
  • ضبط مكالمات تلفني با قابليت پخش همزمان (تلفن هاي آنالوگ و ديجيتال).
  • نمايش داخليها و امکان گزارش گيري به تفکيک داخلي هاي پرسنل.
  • ضبط و ثبت تمامي تماس هاي ورودي ، خروجي و ميس کال .
  • ثبت و نمايش همزمان مشخصات تماس(شماره و نام طرف مكالمه،تاريخ، زمان و مدت مكالمه و …).
  • قابلیت ارسال SMS به مشتریان بطور اتوماتیک و دستی.
  • ابعاد 10*6.
  • قابليت انواع جستجو و گزارشگيري.
  • امكان رجوع به مكالمات پس از سال ها.
  • آرشيو گيري اتوماتيك(بر روي سي دي، فلش، FTP سايت مورد نظر).
  • كاربري تحت شبكه با تعيين حدود دسترسي.
  • پاك شدن خودكار تماس هاي شخصي افراد(در صورت نياز).
  • امکان پرينت ليست مکالمات به تفکيک اطلاعات درخواستي.
  • امکان تعيين رمز جهت ورود به برنامه.
  • سازگاري با تمامي مراکز تلفن(پاناسونيک، زيمنس، کارين و …).
  • قابل نصب بر روي تمامي ويندوزها (32 و 64 بيت).
  • نصب و راه اندازي سريع و بدون آشنايي قبلي.
  • حذف و يا انتقال مکالمات انتخاب شده.
  • امکان استفاده بدون نياز به اپراتور.
  • و … .

امتیازات :

  • پشتیبانی نامحدود .
  • کادری کاملاً مجرب و کارآزموده .
  • ارائه جدیدترین نسخه نرم افزار هر سه ماه یکبار ازطریق سایت شرکت ( رایگان ) .
  • امکان دمو و معرفی سیستم .
  • نصب در زمان دلخواه متقاضی
چهار کاناله


ضبط مکالمات تلفن ثابت چهار کاناله


مشخصات سيستم ضبط مکالمات تلفنی

Voice Recorder System

قابليت ها:

  • نرم افزار تحت وب جهت کنترل از راه دور توسط کامپیوتر یا موبایل.
  • دارای نرم افزار ارتباط با مشتری جهت پیگیری امور مشتریان (CRM).
  • ضبط مكالمات تلفني با قابليت پخش همزمان (تلفن هاي آنالوگ و ديجيتال).
  • نمايش داخليها و امکان گزارش گيري به تفکيک داخلي هاي پرسنل.
  • ضبط و ثبت تمامي تماس هاي ورودي ، خروجي و ميس کال .
  • ثبت و نمايش همزمان مشخصات تماس(شماره و نام طرف مكالمه،تاريخ، زمان و مدت مكالمه و …).
  • قابلیت ارسال SMS به مشتریان بطور اتوماتیک و دستی.
  • ابعاد 10*6.
  • قابليت انواع جستجو و گزارشگيري.
  • امكان رجوع به مكالمات پس از سال ها.
  • آرشيو گيري اتوماتيك(بر روي سي دي، فلش، FTP سايت مورد نظر).
  • كاربري تحت شبكه با تعيين حدود دسترسي.
  • پاك شدن خودكار تماس هاي شخصي افراد(در صورت نياز).
  • امکان پرينت ليست مکالمات به تفکيک اطلاعات درخواستي.
  • امکان تعيين رمز جهت ورود به برنامه.
  • سازگاري با تمامي مراکز تلفن(پاناسونيک، زيمنس، کارين و …).
  • قابل نصب بر روي تمامي ويندوزها (32 و 64 بيت).
  • نصب و راه اندازي سريع و بدون آشنايي قبلي.
  • حذف و يا انتقال مکالمات انتخاب شده.
  • امکان استفاده بدون نياز به اپراتور.
  • و … .

امتیازات :

  • پشتیبانی نامحدود .
  • کادری کاملاً مجرب و کارآزموده .
  • ارائه جدیدترین نسخه نرم افزار هر سه ماه یکبار ازطریق سایت شرکت ( رایگان ) .
  • امکان دمو و معرفی سیستم .
  • نصب در زمان دلخواه متقاضی
هشت کاناله


ضبط مکالمات تلفن ثابت هشت کاناله


مشخصات سيستم ضبط مکالمات تلفنی

Voice Recorder System

قابليت ها:

  • نرم افزار تحت وب جهت کنترل از راه دور توسط کامپیوتر یا موبایل.
  • دارای نرم افزار ارتباط با مشتری جهت پیگیری امور مشتریان (CRM).
  • ضبط مكالمات تلفني با قابليت پخش همزمان (تلفن هاي آنالوگ و ديجيتال).
  • نمايش داخليها و امکان گزارش گيري به تفکيک داخلي هاي پرسنل.
  • ضبط و ثبت تمامي تماس هاي ورودي ، خروجي و ميس کال .
  • ثبت و نمايش همزمان مشخصات تماس(شماره و نام طرف مكالمه،تاريخ، زمان و مدت مكالمه و …).
  • قابلیت ارسال SMS به مشتریان بطور اتوماتیک و دستی.
  • ابعاد 10*6.
  • قابليت انواع جستجو و گزارشگيري.
  • امكان رجوع به مكالمات پس از سال ها.
  • آرشيو گيري اتوماتيك(بر روي سي دي، فلش، FTP سايت مورد نظر).
  • كاربري تحت شبكه با تعيين حدود دسترسي.
  • پاك شدن خودكار تماس هاي شخصي افراد(در صورت نياز).
  • امکان پرينت ليست مکالمات به تفکيک اطلاعات درخواستي.
  • امکان تعيين رمز جهت ورود به برنامه.
  • سازگاري با تمامي مراکز تلفن(پاناسونيک، زيمنس، کارين و …).
  • قابل نصب بر روي تمامي ويندوزها (32 و 64 بيت).
  • نصب و راه اندازي سريع و بدون آشنايي قبلي.
  • حذف و يا انتقال مکالمات انتخاب شده.
  • امکان استفاده بدون نياز به اپراتور.
  • و … .

امتیازات :

  • پشتیبانی نامحدود .
  • کادری کاملاً مجرب و کارآزموده .
  • ارائه جدیدترین نسخه نرم افزار هر سه ماه یکبار ازطریق سایت شرکت ( رایگان ) .
  • امکان دمو و معرفی سیستم .
  • نصب در زمان دلخواه متقاضی
شانزده کاناله


ضبط مکالمات تلفن ثابت شانزده کاناله


مشخصات سيستم ضبط مکالمات تلفنی

Voice Recorder System

قابليت ها:

  • نرم افزار تحت وب جهت کنترل از راه دور توسط کامپیوتر یا موبایل.
  • دارای نرم افزار ارتباط با مشتری جهت پیگیری امور مشتریان (CRM).
  • ضبط مكالمات تلفني با قابليت پخش همزمان (تلفن هاي آنالوگ و ديجيتال).
  • نمايش داخليها و امکان گزارش گيري به تفکيک داخلي هاي پرسنل.
  • ضبط و ثبت تمامي تماس هاي ورودي ، خروجي و ميس کال .
  • ثبت و نمايش همزمان مشخصات تماس(شماره و نام طرف مكالمه،تاريخ، زمان و مدت مكالمه و …).
  • قابلیت ارسال SMS به مشتریان بطور اتوماتیک و دستی.
  • ابعاد 10*6.
  • قابليت انواع جستجو و گزارشگيري.
  • امكان رجوع به مكالمات پس از سال ها.
  • آرشيو گيري اتوماتيك(بر روي سي دي، فلش، FTP سايت مورد نظر).
  • كاربري تحت شبكه با تعيين حدود دسترسي.
  • پاك شدن خودكار تماس هاي شخصي افراد(در صورت نياز).
  • امکان پرينت ليست مکالمات به تفکيک اطلاعات درخواستي.
  • امکان تعيين رمز جهت ورود به برنامه.
  • سازگاري با تمامي مراکز تلفن(پاناسونيک، زيمنس، کارين و …).
  • قابل نصب بر روي تمامي ويندوزها (32 و 64 بيت).
  • نصب و راه اندازي سريع و بدون آشنايي قبلي.
  • حذف و يا انتقال مکالمات انتخاب شده.
  • امکان استفاده بدون نياز به اپراتور.
  • و … .

امتیازات :

  • پشتیبانی نامحدود .
  • کادری کاملاً مجرب و کارآزموده .
  • ارائه جدیدترین نسخه نرم افزار هر سه ماه یکبار ازطریق سایت شرکت ( رایگان ) .
  • امکان دمو و معرفی سیستم .
  • نصب در زمان دلخواه متقاضی
ضبط مکالمات تلفن ثابت شانزده کاناله
مخابراتیPRI


ضبط مکالمات تلفن ثابت مخابراتیPRI


مشخصات سيستم ضبط مکالمات تلفنی

Voice Recorder System

قابليت ها:

  • ضبط مكالمات تلفني با قابليت پخش همزمان (تلفن هاي آنالوگ و ديجيتال).
  • نمايش داخليها و امکان گزارش گيري به تفکيک داخلي هاي پرسنل.
  • ضبط و ثبت تمامي تماس هاي ورودي ، خروجي و ميس کال .
  • ثبت و نمايش همزمان مشخصات تماس(شماره و نام طرف مكالمه،تاريخ، زمان و مدت مكالمه و …).
  • ابعاد 10*6.
  • قابليت انواع جستجو و گزارشگيري.
  • امكان رجوع به مكالمات پس از سال ها.
  • آرشيو گيري اتوماتيك(بر روي سي دي، فلش، FTP سايت مورد نظر).
  • كاربري تحت شبكه با تعيين حدود دسترسي.
  • پاك شدن خودكار تماس هاي شخصي افراد(در صورت نياز).
  • امکان پرينت ليست مکالمات به تفکيک اطلاعات درخواستي.
  • امکان تعيين رمز جهت ورود به برنامه.
  • سازگاري با تمامي مراکز تلفن(پاناسونيک، زيمنس، کارين و …).
  • قابل نصب بر روي تمامي ويندوزها (32 و 64 بيت).
  • نصب و راه اندازي سريع و بدون آشنايي قبلي.
  • حذف و يا انتقال مکالمات انتخاب شده.
  • امکان استفاده بدون نياز به اپراتور.
  • و … .

امتیازات :

  • پشتیبانی نامحدود .
  • کادری کاملاً مجرب و کارآزموده .
  • ارائه جدیدترین نسخه نرم افزار هر سه ماه یکبار ازطریق سایت شرکت ( رایگان ) .
  • امکان دمو و معرفی سیستم .
  • نصب در زمان دلخواه متقاضی

راهنمای کامل نصب سيستم ضبط مکالمات تلفن ثابت شرکت ساتل

همان طور که قبلا اشاره کردیم سیستم ضبط مکالمات تلفنی از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است که بخش سخت افزار از طريق پورت USB به کامپیوترمتصل می شود و بخش نرم افزار روی سيستم عامل ویندوز نصب و راه اندازی می گردد . در ادامه مراحل نصب و همچنین کارکرد سیستم ضبط مکالمات تلفنی ساتل به طور کامل توضيح داده می شود.
نکته : توجه به این نکته ضروری است که دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت هنگامی آماده به کار می باشد که کامپیوتر به طور کامل روشن باشد زیرا این دستگاه فایل های صوتی را بر روی هارد دیسک کامپیوتر ذخیره می کند و بعد از خاموش و حتی Sleep شدن سیستم کامپیوتر هارد خاموش می شود و امکان ذخيره روی آن وجود ندارد.
توجه : در ويندوز 7 به بعد گزينه Sleep در ویندوزغیر فعال باشد. جهت غیر فعال کردن از Control Panel وارد قسمت Power Option شوید و سپس Change Plan Settings گزينه مربوط به Sleep را روی Never قرار دهيد.
- چگونگی نصب دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ساتل: برای این کار در ابتدا کابل USB همراه دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید تا چراغ سبز پاور دستگاه روشن شود توجه داشته باشيد کابل USB دستگاه باید از کابل استاندارد همراه دستگاه باشد و از کابل افزایش طول همچنين از پورتهای USB قسمت پشت کامپیوتر استفاده نگردد و به USb2 متصل گردد . بعد از این مرحله از خطوط شهری (سانترال در صورت نبود از تلفن) انشعاب گرفته و سوکت تلفن را به سیستم متصل می کنیم (سوکت تلفن باید به صورت دو تا خط وسط لاین یک و دوتا خط کنار لاین دو باشد) با اتمام این مرحله نصب سخت افزار دستگاه کامل می شود.
***توجه: یوزری که نرم افزار ساتل را در آن نصب می کنيم باید حتما” Admin باشد.
برای نصب نرم افزار ابتدا دی و دی همراه دستگاه را داخل درایو قرار داده و باز کنيد سپس فایل Driver Setup را اجرا نمایید. در پنجره باز شده روی گزينه Install کلیک کنید و منتظر نصب درایور بمانید و در صورت مواجه با پيغام هشدار ویندوز روی Continue و یا Install now کلیک کنید و با ظاهر شدن Finish نصب درایور با موفقیت انجام گرفته است .
پس از مرحله فوق روی فایل نصبی دوم یعنی Satel Setup کليک می کنیم در پنجره ی باز شده گزينه Next را انتخاب نمایید در مرحله بعدی گزينه I Agree را انتخاب کنيد. در مرحله بعد درایو مورد نظر را از قسمت Browse انتخاب کنید (بهتر است درایوی به غیر از C باشد) . سپس روی گزينه Install کليک کنید تا برنامه نصب شود و در آخر روی گزينه Finish کلیک کنید. با انجام مراحل فوق باید آیکن ساتل را روی صفحه نمایش مشاهده کنید و نصب دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت تمام می شود.
پس از نصب نرم افزار باید روی آیکن برنامه در صفحه دسکتاپ کامپیوتر دوبار کلیک کنید که با انجام این کار آیکن برنامه در کنار ساعت سيستم قابل رویت خواهد بود. توجه داشته باشید که تنها یکبار لازم است که اینکار انجام شود و بعد از آن به طور خودکار نرم افزار هنگام روشن و خاموش کردن دستگاه در کنار ساعت کامپيوتر دیده می شود . ابتدا بر روی آیکن برنامه در صفحه دسکتاپ کامپیوتر مانند شکل زير دو بار کلیک کنيد سپس آیکن برنامه در کنارساعت سيستم باز می شود سپس بر روی آیکن آن دو بار کليک کنيد لازم به ذکر می باشد فقط یکبار لازم است نرم افزار باز شود و در موقع خاموش روشن شدن کامپیوتر نرم افزار به صورت خودکار در کنار ساعت کامپيوتر قرار می گيرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای نصب نرم افزار ضبط مکالمات تلفن ساتل مراجعه نمایید .